lauantai 28. elokuuta 2010

nutella

Lapset rakastuivat mun ipodiin ja myös mun musiikkiin. In your face teille jotka väittää mun musiikkimakua huonoksi. Jos joku ei ole vielä keksinyt mulle joululahjaideaa, niin tilavampi ipod olisi kiva.

Maé
Laly
Tänään oltiin taas aika villikkoja, esimerkiksi sain ostoskorista päähäni, mutta olin äsken nukuttamassa Maéa ja se sanoin mulle "Essi, je t'aime". Tulin kuitenkin siihen tulokseen että haluan ensimmäisen ja ainoan lapseni aikaisintaan kymmenen vuoden päästä, koska tulisin muuten varmaan hulluksi. Mun ymmärrys katolilaisten suhtautumisesta ehkäisyyn on vähän järkkynyt, mutta kai paavin on helppo määrätä sellaisesta jos sillä ei ole omia lapsia.

Huomenna lähden Emman kanssa Lyoniin. Mun piti nukkua varastoon mutta ei siitä oikein tullut mitään. Yritin saada lapsiakin katsomaan tänään paljon videoita että olisin voinut vähän ummistaa silmiä samalla.... ja opin että lapset leikkii mielellään päiväunia mutta ei oikeasti nuku niitä!

PS. olin tänään oikea ranskalainen syötyäni itsetehtyjä nutellecrêpejä. Ja aamupalaksi nutellapaahtoleipää.