keskiviikko 18. elokuuta 2010

tata

Tata on Lalyn mulle antama lempinimi. Herttaista. Olen myös "si" tai "isi". Oon aina aatellut että mulla on ihan helposti sanottava nimi, mut aina uutta auringon alla. Tänään hengasin taas yllätyksellisesti lapsien kanssa.He nukkuvat nyt joten ovat parhaimmillaan ja elämä hymyilee. ei vaa.

hyväksi haivaitut lelut


Koko aamupäivä leikittiin (riehuttiin) yhdessä ja mentiin iltapäivällä playdateille Nilsin, Livin ja Oton luo. Ne on Emman aupairlapset, jotka näyttää ihan saaristolaislapsilta. Suomalais-ruotsalainen perhe joka asuu sveitsissä on aika bueno yhdistelmä.On älytöntä miten niin pienet lapset osaa puhua hyvin kolmea kieltä! Givrins on kiva paikka, kaikissa taloissa on ihanat värikkäät ikkunaluukut ja lampailla on kellot kaulassa. Näkymät on sekä Juravuorille että Alpeille.
Ei me jääty oikeasti Givrinsiin, vaan mä ja Emma karattiin sieltä junalla Nyoniin, missä bongattiin sama suomalaisen näköinen irkkupoika joka oli Fishermen'sissä. Ei jääty juttelemaan. Mun piti lähteä jo ennen seitsemää, kun niitä busseja ei tosissaan kulje sen jälkeen. Harmi että oli niin vähän aikaa, koska Nyon on niin mukava paikka. Aiotaan mennä sinne taas perjantaina.
Bussista puheen ollen taisin mennä ensimmäistä kertaa ulkomailla yksin bussilla ja se oli  jännittävää. Kuski ei puhunut sanaakaan englantia. Lippua ostaessa multa kysyttiin olenko alle 16-vuotias, niin junassa kuin bussissakin... ens kerralla meen junnulipulla, ego ei vielä kestänyt.

Nyt Laly heräsi, eikä vanhemmat ole kotona ja se huutaa aina nähdessään mut. jes! hauskaa iltaa mulle.